torsdag 1. september 2011

Sliten...

Er som nevnt tidligere underbemannet på jobb, så Jeg har jobbet overtid hver dag denne uka før å få kabalen til å gå opp. Og det er slitsomt... og samtidig proppe seg full med hormoner- ikke gøy.

Ikveld skal Jeg sette første dose med gonal-f, spent!

Også skal Jeg sitte barnevakt ikveld, lovte meg bort før jeg visste om at denne uka blir slitsom.

Nå gleder jeg meg veldig til helg og kunne slappe av. Fant masse gode cder igår som jeg skal legge i bilen, må jo ha go'musikk når man kjører bil;)

Jeg er på sykt baby-sjuk om dagen, nusser nesten ihjel minstemann på avd mi som er 1 år, hehe. Nå håper jeg det er min tur denne gangen, men merker at jeg er litt pessimist. Får håpe jeg tar deil:P

2 kommentarer:

  1. Keep up the good work!
    Nå er du igang, med noe helt nytt (eller hvertfal litt nytt:) )
    Har trua, og er såå spent.
    Kjenner igjen følelsen av å være babysyk, det gjør så vondt og lengtende og så drømmende, litt godt og mest av alt syk!!

    Mange klemmer til deg.

    SvarSlett
  2. Det høres ut som du har vært veldig opptatt denne uka!
    Ønsker deg en fin helg, så får du slappe av og kose deg :)

    SvarSlett