tirsdag 6. september 2011

En LANG dag på Riksen!

Måtte ta en blodprøve på Riksen før 9.30 idag.... i 11 tiden møtte jeg en venninne som jobber på Riksen for lunsj en halvtimes tid. Deretter var det å vente igjen, på timen kl 13.30.

Jeg ante meg at det ikke var så mange follikler siden dosen var så lav- jeg hadde rett. Var bare 3 follikler og alle var på ca 13 mm. Så han økte dosen med gonal-f til 300IE om dagen. Også skal Jeg tilbake dit på fredag med samme opplegg som idag, men da er ikke timen før kl 14.15.

Etter timen dro jeg videre til fastlegen min, hadde time der kl 15.45. Helt utslitt jeg, med underbemanning på jobb, ulykken, og alle hormonene. Så fikk sykemelding, Det var deilig. Det var forresten første gang jeg var hos han etter at jeg byttet lege, og jeg ble skikkelig positivt overrasket:)

Ikveld er det venninnebesøk og greys:P

1 kommentar:

  1. Huff ja, dagene blir lange på Riksen i denne perioden :(
    Synd vi ikke er i gang med vårt forsøk, så kunne vi jo ha funnet på noe sammen for å få tiden til å gå :P

    Krysser fingrene for at folliklene har vokst seg store og fine til fredag! :D

    -Klem-

    SvarSlett