mandag 12. september 2011

Imorgen er den store dagen....

Igår kveld tok jeg den siste sprayen og satte eggløsingssprøyta... så nå er jeg ferdig med hormoner frem til imorgen! Da er det crinone som gjlder i 2 uker fremover, ugg og grøss, fikk beskjed om at det blir truseinnlegg i 2 uker fremover pga det er kliss og klass det greiene der!

Hva man skal igjennom for å få barn, dette er ingenting:)

I ettermiddag skal jeg til frisøren og freshe meg litt opp, og etter det skal jeg ut å spise med vennegjengen, ei av de som har bursdag! Egentlig ganske kjekt, for da får jeg ikke tid til å tenke på morgendagen:)

Jeg er superspent!

Regnestykke for dette forsøket her, IVF på Riksen (for de som er interessert):

2 stk suprecurspray = ca 1200 kr
2 stk gonal-f penn 900 IE = ca 6900 kr
2 stk gonal-f penn 300 IE = ca 2400 kr
1 eggl.sprøte = 340 kr
2 pk med crinone 1200 kr

ivf forsøk egenandel Riksen = 1500 kr

totalt ca 13 500 kr!

3 kommentarer:

  1. Ååååååh, det er så spennende!

    Ser nesten ikke på tv for tiden, for det skjer så mye spennende i blogglandia for tiden ;)

    Krysser fingrene for mange og flotte egg i morgen. :D

    SvarSlett
  2. Håper du koser deg masse i kveld, og mange mange lykke til, til deg.
    Håper så inderlig det funker denne gangen!
    Ikke måte på hva du skal gjennom, det være seg gørr og gusj og nedturer!

    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg i det siste.

    Mange klemmer til deg, tvi tvi.

    SvarSlett
  3. Masse lykke til!!! Jeg ruger på mitt lille egg og håper på det beste, og ta det med ro, det er ikke så mye kliss med Crinone som man skulle tro;) Jeg kjenner mer til bivirkninger som super ømme pupper, trøtt og faktisk litt humørsyk..i følge mannen min..he he:) Klem fra Sunniva:))

    SvarSlett