onsdag 21. september 2011

Kino ikveld!

Først og fremst....karret meg på en spinningtime på formiddagen idag, og det var supergøy! Jeg var spinninginstruktør for et par år siden, men plutselig fikk jeg helt nok og har ikke vært på en eneste spinningtime siden. Men idag fikk jeg lyst igjen og gikk på en time - og det var utrolig gøy og moro. Fikk kjempelyst å bli instruktrør igjen. Så jeg fikk mail-adressen til sjefen på senteret og skal sende en mail og høre om de trenger vikar, men tenkte å drøye til tirsdag neste uke når jeg får svar på blodprøva:)

MORRO:)

Ikveld var jeg på kino og så Hodejegeren, og den var rå, sinnsykt bra! Anbefales på det sterkeste:) Norsk film blir bare bedre og bedre!

Ellers er jeg småkvalm mye i løpet av dagen og idag har jeg hatt ting "oppi halsen" noen ganger , uæsj! Den crinonen er noe dritt!!! (bivirkninger altså)

Imorgen er det å hente leiebilen og kjøre opp på fjellet - blir digg;)

1 kommentar:

  1. En riktig god tur til dere! ;)
    Kose dere masse på fjellet :D

    Ja den crinonen er noe dritt, men så viktig da! ;)
    Jeg blir også småkvalm av den og veldig trøtt :(

    -Klem-

    SvarSlett