torsdag 15. september 2011

Begge rakkerne har overlvd og delt seg fint:)

Hadde på vekkerklokka kl 9 idag, for det var jo da jeg skulle ringe inn på Riksen for å høre om eggene hadde overlevd natten - og det hadde de!!!! Begge eggene har delt seg fint videre og lever - JIPPI! (men går det an å få noen som er litt mer hyggelige i tlf snart?!?!?!)

Så da er det innsett kl 13.15 idag! Bare å vente spent frem til da! Og dama på tlf sa at det blir innsett av 1 egg, og da spurte jeg om det ikke er mulig å sette inn begge to - hovedsaklig setter vi bare inn 1 sa hun! Så jeg får spørre igjen når jeg kommer dit:) Iallfall hvis ingen av de er gode nok for frys, da blir jo det andre egget (les: barnet mitt) KASTET!!!

Fytti grisen å inni hampen så vondt/ømme de puppene mine er - sikkert et resultat av crinonen. Pleier som regel alltid ha superømme pupper før mens, men bare 1 uke før mens, IKKE 2 UKER! Så nå er det no-touch og må passe på at jeg ikke kommer borti noe med de - for da er det AU!

Men jeg er glad:) For at tirsdagsvondten ikke var forgjeves og det nå er HÅP igjen;)

4 kommentarer:

  1. Så spennende! lykke til med innsett i dag:)

    SvarSlett
  2. Lykke til!!

    Min erfaring med sykepleierne som tar tlf på Rikshospitalet er at de er veldig hyggelige - du har tydeligvis uflaks med hvem du møter på..:)

    SvarSlett
  3. Å så bra! :D
    Masse masse lykke til med innsettingen i dag ;)

    Min erfaring med sykepleierne som tar tlf på Riksen er at de er veldig hyggelige også, men har truffet på ei som kanskje ikke er like glad i jobben sin som de andre ja...

    Men nå blir det innsetting og det er det viktigste! :D :D

    SvarSlett
  4. Takk takk! Er helt enig, de sykepleierne jeg har ringt har vært superhyggelige...dette har vært de på laben som har vært litt lite "fintfølende" for oss sårbare sjeler disse dager:)

    SvarSlett