tirsdag 29. mars 2011

Status quo!

Fortsatt NULL blødning - og det er bra!

Jo lenger uten noe blødning jo mer håp har jeg, og at et evt befruktet egg kan feste seg:)

Gikk innom apoteket idag og hentet den siste pregnyl-sprøyta og da spurte jeg om hun (bak disken) hadde noe erfaring med progynova. Fortalte historien min og sa at jeg var veldig redd for en blødning nå. Hun skjønnte ikke det, for hun påsto at progynova var et rent hormon /østrogen og at det ikke skulle lage noe blødning. Men det står jo det overalt på nett osv. Så vet ikke hva jeg skal tro jeg.

Tiden vil vise:)

1 kommentar:

  1. Phu, puster lettet ut! Er jo rene thrilleren dette her.
    Er ikke rart at du blir forrvirra, alle gir jo forskjellige svar i forhold til progynova....
    Sitter spiren får dere i hvertfall verden beste julegave. :D

    Her er eggløsningen i dag, så i morgen blir det inseminering.

    SvarSlett