fredag 11. mars 2011

FAEN!

Ingen gledelige nyheter her nei....

Har i hele dag kjent de velkjente mensenmurringene tilta, spottingen har økt, og imorgen forventer jeg tanta! Og jeg kan ikke gjøre en dritt med det...

Vet ikke hva mer jeg kan gjøre jeg?!?!?!

NÅ er jeg lei, forbanna, trist, motløs og en dritogdraholdning - IKKE BRA!

Det er kanskje på tide å gi seg, jeg vet ikke. Står jo i det minste på lista til Riksen som vi muligens kommer inn på til høsten- og der får vi IVF. Gidder derfor ikke bruke penger på IVF i Køben siden det er såpass dyrt. Men blir jo veldig dyrt med alle disse inseminasjonene som ALDRI gir noe resultat også. Skal jeg bare vente til høsten?? Da føler jeg nesten at jeg likesågodt kan legge meg ned å dø det neste halvåret - føler at jeg bare går å venter på å bli gravid å få et barn slik at livet kan gi mening igjen! Misforstå meg rett - livet gir jo mening nå også - med det er ikke komplett lykke uten barn!

Fikk vite at onkelen min og kona hans skal ha nr 2, hun er nesten 40 og han enda eldre - og de får det til på 2 mnd. Livet er urettferdig:(

Eneste gladnyheten er at jeg leste akkurat inne på legen på CFC at prisen ikke endres. Rart. Fikk jo en mail med de nye prisene, men kanskje det gjelder danskene?? Samme det, glad for at prisen ikke endres iallfall!

2 kommentarer:

  1. Dette var ikke noe koselig lesing. Jeg skjønner akkurat hvordan du har det, og føler med deg. Håper du ikke ramler så langt ned i kjelleren...

    Livet er så forbaska urettferdig, jeg kunne ikke vært mere enig.

    Det er nok ingen ord som er trøstende nok i den situasjonen du er i nå, men jeg håper at du klarer å se opp og fram. Barn blir det nok på dere, det er bare et spørsmål om når...

    Mange varme klemmer og ønsker om en trivelig helg fra Tuppen. :o)

    SvarSlett
  2. Nei, det er på ingen måte rettferdig... Det finnes ikke en millimeter med rettferdighet i at du ikke blir gravid, og forstår veldig godt at du er både sint og lei.
    Jeg kjenner jeg gleder meg så enormt til akkurat du kan fortelle at du er gravid! Jeg følger så med på deg og ønsker og håper så inderlig...

    Klem og ønske om en fin bursdagsfest i kveld! :)

    Forresten; leste det med prisene inne på CFC jeg også. Han skjønte jo ikke engang hvor summen 3200 kom ifra. Merkelige greier... Jeg var sikker på å måtte ut med en tusenlapp ekstra etter å ha lest nyhetsbrevet som kom på mail.

    SvarSlett