mandag 14. mars 2011

Kjører igang med nytt forsøk!

Jada, klarer ikke la være...selv om jeg sikkert hadde hatt godt av det!

Var hos gyn idag tidlig, en ny en, og ingen cyster eller noe - så fikk klarsignal om at det var greit å ta en ny pergokur. Velger å bare ta 100 mg denne gangen siden jeg fikk 4 follikler sist gang...og virker som det bare øker og øker i antall. Så da går jeg ned på dosen og håper på 2-3 follikler denne gangen:) Har også hentet ut progyneva, hjelpe til å bygge opp slimhinnen. Pergo er jo kjent for at man får en tynn slimhinne, og det hadde jeg sist gang. Veldig tynn!

Fortalte sjefen idag om "det jeg gjør". Og hun var veldig forståelsesfull og hadde faktisk tenkt tanken om at det var noe som dette sa hun! Så det er jo bra, da vet hun iallfall hva jeg driver med og jeg kan lette samvittigheten min!

Eneste jeg tenker litt på er at jeg er jo i prøvetiden som er på 6 mnd før man får fast ansettelse. Og frem til nå har jeg vært ganske mye borte(sykemeldt) + det kommer jo til å bli en del fremover også i og med at det aldri klaffer. Kanskje jeg ikke får fast ansettelse pga det? Sjefen drev og pratet om det idag, at min livssituasjon og alt jeg er oppi- at jeg kanskje burde vurdere å jobbe 50 %. Hvem har råd til det????? Ikke jeg iallfall. Pratet med samboeren min som jobber på NAV, og hun spurte en på jobb der, og det er visst INGEN grunn til å ikke få fast ansettelse bare pga fravær. Så trygger meg på det, og at det er riktig! Uansett hva sjefen driver og sier.

Neste gyn time er neste mandag ettermiddag! Og neste Købentur blir uti uka i neste uke!!!

God mandag:)

1 kommentar:

  1. Helt riktig! Det hadde selvfølgelig vært en drømmesituasjon for sjefen din om du bare jobbet 50% og det er fordi hun ønsker stabilitet men hun har, nettop, ingen grunn til å ikke ansette deg på grunn av at du er syk. Det må ligge gode grunner bak for å ikke gi videre ansettelse som at du virkelig ikke passer i jobben og det må dokumenteres. Du trenger jo pengene og du trenger den jobben i framtiden, så ikke gi deg. Jeg krysser fingrene for at det går veien denne gangen. Da får sjefen din snart noe mer håndfast å forholde seg til også.

    SvarSlett