torsdag 10. mars 2011

Spent - nå nærmer det seg DAGEN

Måtte bare skrive et bittelite innlegg helt på tampen av dagen!

Null spotting enda (det er bra - men pga at jeg har tatt hcg støtte så kom det ikke spotting før dagen før mensen sist. Dvs at spottingen skal begynne imorgen og mensen komme på lørdag hvis det ikke har klaffet)

Har jo hatt masse murringer og dritt helt siden EL, som jeg alltid har - men ikveld har jeg kjent litt mer sånn lammende følelse?!:( Som jeg pleier å få rett før mensen...hmmm

Håper så inderlig at tanta holder seg borde denne gangen!!!!!

Ikke nok med at hvis det ender kjipt denne gangen også, og jeg må til Danmark for den 12 turen på litt over 1 år - så er prisen gått opp hos CFC. Fra 2300 danske kroner til 3200 danske kroner. Nesten tusen kroner dyrere....MØKK! Det er dyrt nok som det er!

Jaja, litt utblåsing på en torsdagskveld. Imorgen skal jeg til frisøren å freshe meg opp - det trengs:)

Natta folkens!

5 kommentarer:

  1. Håper på et positivt innlegg fra deg på lørdagen ;)
    Kos deg hos frisøren, det gjør underverker for sjelen å få litt egenpleie.

    SvarSlett
  2. Åh, jeg er så spent!!
    Håper det kommer et gledesinnlegg om et døgn!

    Kos deg hos frisøren :)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Huff, har ikke fått med meg at de har steget jeg... Stod jo til nyttår at de ikke skulle stige så syns det var veldig rart, men jeg har jo ikke vært der siden i høst da så er ikke så veldig oppdatert.. Står fremdeles 2300 inne på siden... :(

    Men håper inderlig at du slipper å reise igjen da!! Håper du skriver noe virkelig positivt til morgenen!! :) Masse, masse lykke til!! :)

    SvarSlett
  4. Takk for lykkeønskninger - men jeg har ikke helt trua gitt. Har spottet bittelitt idag, så nå forventer jeg mensen imorgen:(

    Prøver å fortsatt ha håpet oppe da men!

    Vært hos frisøren og klipt meg - masse. Veldig fornøyd med hårklippen! Får se om jeg får lagt ut et bilde etterhvert av den nye sveisen:)

    SvarSlett
  5. Krysser fingrene for et gledelig innlegg i morgen og venter i spenning. Ikke lenge til jeg kan teste selv.

    SvarSlett