fredag 25. mars 2011

Fort og "gæli"!

Da var det gjort - mitt 11 forsøk (10'ende inseminasjon)!

Nattbussen gikk over all forventning - har ikke sovet så mye på en nattbuss før. Så det var bra:) Vanligvis har jeg vært i en døs når jeg har vært på CFC, men denne gangen var jeg ganske så uthvilt og våken. Hadde egentlig ikke time før kl 11.15, men som alltid drar jeg rett bort dit fra nattbussen og setyter meg på venterommet ca i 8 tiden. Gidder ikke rave rundt i Købenby tidlig om morgenen. Kom som alltid inn tidligere enn timen, idag ca 9.15.

Mens jeg satt på venterommet kom det et norskt jentepar inn, utrolig hyggelig. Litt moro å høre andres opplevelser rundt dette:) All hell og lykke til dem at det klaffer denne gangen. Fikk også med meg at det kom en norsk dame inn(litt eldre enn meg). Så vi satt altså 4 norske på venterommet hos CFC idag tidlig. Sier bare litt over hvor mange som tar turen over dammen:)

Donor idag var:
180 cm, blå/grønne øyne og brunt hår (har bedt om blondt men det hadde de visst ikke idag???)
Jaja, jeg bryr meg ikke lenger, det eneste jeg bryr meg om er å bli gravid og få barn, uansett utseende!

Nå har jeg akkurat satt meg på bussen hjem igjen, og forventer en laaaang reise! Kjipt på en fredagskveld, men men. Nå er det iallfall en goooood stund til neste gang(hvis det noen gang blir noen neste gang)!

Har kjøpt inn masse gode rundstykker, bananaer, muslibarer, smågodt og iste. Så skal nok få koset meg ja - + at det er nesten ingen mennesker på bussen ENDA. Får nyte det så lenge jeg kan:)

Denne gangen her skal jeg absolutt IKKE tenke på symptomer og om det har klaffet eller ikke osv, skal prøve å bare å ta det som det kommer. Neste helg drar vi jo på ferie, og testedag er lørdag om 2 uker - altså hjemreisedagen. Skal ikke ta med meg noe test og ta det som det kommer.Mensen kommer sikkert like herlig som alltid - så litt tamponger må jeg nesten ha med meg da på tur:)

God helg alle ihopa!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar