onsdag 2. mars 2011

Kjeder meg:/

Jeg er jo som sagt tidligere sykemeldt i 2 uker i forbindelse med dette forsøket - og jeg kjeder meg! Gå alene hjemme sånn er bare superkjipt. Jeg ser på tv, ser på VM, strikker, fikser ting jeg ellers ikke har tid til, trener osv, men er jo litt kjedelig også.

MEN neste uke skal jeg dra et par dager hjem til a mor og besøke tanteungen min litt - og det gleder jeg med til:)

Til lørdag skal jeg kanskje opp til Frognerseteren igjen, for å se 3 mila til kvinnene - om det blir finvær slik det er meldt at det skal bli. Da kommer mamma innover, jeg skal bake boller og vi tar med oss sekken full av boller, kakao, pølser og grill. KOS:)

Og imens jeg kjeder meg så prøver jeg å IKKE tenke på om det blir en spire denne måneden eller ei!!!

2 kommentarer:

  1. Hm, er jo ikke noe kjekt å kjede seg, men skjønner hva du mener. Etter mine forsøk har jeg prøvd hardt å ikke å tenke på det, men samtidig har jeg vært redd for å gjøre noe dumt som kan gjøre at jeg ikke lykkes, så dermed har det lett blitt til at jeg har tenkt masse på det likevel..

    Og noe annet er at jeg har vært sykemeldt i nå snart 2 mnd pga en vond fot som har gjort meg ganske så stillesittende.. Så det er iallfall kjedelig! Blir faktisk ufattelig trøtt og tiltaksløs av å gjøre "ingenting"...

    Masse lykke til og kos deg masse med VM, skulle ønske jeg kunne vært der borte nå også!! :)

    SvarSlett
  2. Holder på å kjede meg halvt i hjel om dagene jeg også...For å prøve å slå i hjel litt tid med noe mer fornuftig, så gjorde jeg et forsøk på å lære meg å hekle i dag. Det var ikke videre vellykket...
    Skjønner godt at du holder på å gå på veggen!
    Kos deg max i kollen ;)

    SvarSlett