søndag 6. mars 2011

Helga over...

Da var nok en helg over - ny uke med nye muligheter!

Var jo i bursdag på Eidsvoll igår - sov over hos kusina mi og ble vekt kl 8 av 3 små søte jenter idag tidlig. Kom meg hjem med toget og var hjemme igjen i stua litt over 13, så fikk med meg 5 mila:)

Hadde fryst ned et par boller fra de jeg bakte på fredag - så idag ble det fastelavensboller med krem og syltetøy! NAM:)

Og nå ikveld kl 22.30 er det sesongpremiere på Lip Service, spent på om det er noe bra:)

Symptomer: Hadde jo bestemt meg for å ikke kjenne etter noe denne gangen, men det er jo totalt umulig. Men tenker igrunn ikke SÅÅÅÅ mye på det, med har håpet oppe om at det har klaffet denne gangen. Ingen blødning, spotting eller noe som helst enda. Har sterke murringer og stikkinger i eggstokkområdene - MEN DET HAR JEG JO ALLTID! ellers nada... ingenting andre symptomer. Har fortsatt å ta medrol selv om gyn sa at jeg bare skulle ta det en uke, tenker jo som så at medrol hjelper ifht endometriosen og at miljøet der inne ikke blir surt. Er jo dumt å stoppe med de da når egget fester seg (etter 1 uke)?? Så tar det et par dager til, men bare minste dose da, 4 mg.

Eller koste jeg meg masse masse igår på Kollen med tanteungen min - nussa og koste MASSE;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar