tirsdag 22. februar 2011

Tirsdager er tv-kveld mekka:)

Jeg elsker tirsdager...for da er kvelden satt med tv-programmer! Og i tillegg pleier vi venninnene innimellom å møtes på tirsdager for å se på Greys, men nå er det jo en pause på greys da men:)

Det begynner kl 19.30 med hotel cæsar, deretter kl 20 med One Three Hill og deretter enten CSI eller Frustrerte fruer(eller greys) i 21.30 tiden. I LOVE IT:)

Og idag er det tirsdag, jeg er alene hjemme - og skal kooooose meg:)

Men først en tur i butikken, før jeg kan innta sofaen!

Gratulerer med navnedagen Tina;) Håper du har en fin-fin dag!

God tirsdagskveld folkens - regner med det er flere som har tirsdager som tv-kveld?!?!?!

2 kommentarer:

  1. Ja, tirsdag kveld er tv dag! For min del er det slankekrigen på fem som er høydepunktet! :)

    Kose deg med tven!! :)

    SvarSlett
  2. Navndag sier du.. Visste det var noe spesielt med dagen idag :) Takk!

    Ja, liker tirsdager.. Liker best når Private Pracsis eller Medium er og, men skal vel overleve! :)

    SvarSlett