torsdag 3. februar 2011

3 ferieturer:)

Jeg elsker å reise:) Og har alltid en eller to reiser i boks som jeg kan glede meg til...men etter sydenturen til Bulgaria juni 2010 har jeg ikke hatt noe ny reise å se frem til. Dette har vært pga at jeg startet i ny jobb 1 august 2010. MEN nå er det nytt år og 5 ukers ferie, så nå kan jeg glede meg til:

Marokko, Agadir - 1 uka i april

Danmark, Århus - første helga i juni (besøke ei venninne som studerer der)

Spania , Alicante - siste uka i juli (moren min + mannen kjøpte seg leilighet der nede ifjor sommer)

Åh, så deilig å ha noe å se frem til:) Den spaniaturen har vi ventet ganske lenge med å bestille pga HVIS jeg ble gravid forrige gang så hadde jeg vært 7 mnd på vei den uka. MEN nå klaffet det jo ikke, også har jeg sluttet å tenke sånn og holde ting ¨på vent - det er jo bare dumt! Iallfall siden det ikke har klaffet hittil heller.... (og siden vi har ventet 1 mnd med å bestille så har prisen gått opp 1000 kr per billett...hmpf)

Og hvis det bare hadde vært en liten spire som hadde klort seg fast inni magen min også så hadde det vært SUPERT;)

1 kommentar:

  1. Man kan liksom ikke sette livet på vent, selv om man prøver å få barn. Da blir man jo bare stressa.
    Kanskje du slapper av litt mer nå når du har tre reiser å se fram til. :)

    Har forresten lagt deg til på blogglista vår pluss at vi følger deg ;)

    SvarSlett