fredag 4. februar 2011

Fredagskveld....

Siden jeg har hatt "fri" idag (hele uka igrunn) så har jeg idag ordnet morsdagskort og morsdagsgave. Vi skal på fjellet neste helg sammen med familien min, og da er det jo greit å ha en liten oppmerksomhet når morsdagen er neste søndag 13/2. Jeg pleier alltid å skrive et kort og ha en liten ting, og siden jeg ofte ikke er der på selve morsdagen så gjemmer jeg det et sted hos mamma, også skriver jeg en mld på selve dagen og sier hvor det ligger;)

Så i år skal hun få et søtt kort, after eight og sokker - personlig levert av meg:)

Ellers har jeg vært og trent idag, deilig å svette litt - men alt jeg svettet bort blir nok fyllt opp igjen i helga med godis:)

Jeg er alene hjemme ikveld...og det synes jeg ikke er så moro... så da skal jeg til en venninne ikveld - vi blir 4 stk. De skal feste og ut, men på meg blir det bare litt kosedrikking og hjem igjen når de drar ut. For imorgen bærer det til Kongsvinger til svigers.

Angående symptomer: så er det som det alltid er, så denne gangen gidder jeg ikke merke meg til noe eller tenke så mye over hva som skjer i kroppen Jeg tar jo hcg-støtte også for første gang, så den gir sikkert litt symptomer... på søndag tar jeg siste pregnyl-sprøyta og siste medrol-pilla!

God helg alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Er så spent på dine vegne. Når skal du teste? Fortsatt god helg! klem :o)

    SvarSlett
  2. Takk takk:) Tar siste pregnyl-sprøyte imorgen(søndag) - og da kan jeg teste 10 dager etter det. Hvis ikke kan jeg jo få falsk positiv pga pregnylen. Men kan jo hende mensen kommer før den tid da hvis det ikke klaffet:)

    SvarSlett