lørdag 5. februar 2011

Forskjøla...

Blææææææh - jeg rekker så vidt å bli frisk før jeg begynner å hangle igjen. Har merket det de siste par dagene at noe var i gjære, og nå er jeg pottetett! Våknet flere ganger i natt og måtte ha nesespray for å kunne puste! Hva er gæærnt med imunforsvaret mitt om dagen???

Igår kveld før jeg skulle legge meg så HOGG det til 1 gang i høyre eggstokk, sinnsykt vondt. Varte et halvt sekund. Vet ikke hva det var, men er rart hvor mye vondter jeg har hver bidige gang etter eggløsning- må være endometriosen?!?! Er jo ikke graviditet(som jeg har trodd og håpt hver gang)!

Idag har jeg vært på salg - IGJEN! Shoppa babytøy for 70% salg: 2 bukser, 2 bodyer, 1 lue, 1 smekke og 1 strømpebukse - for den nette sum av 113 kr. Klarer jo ikke dy meg da:) For det SKAL jo faktisk komme en baby en dag som får bruk for disse klærne;)

Hadde jeg vært som hun på barnimagen.no som ikke merket at hun var gravid før hun skulle føde - så hadde jeg vært godt utrustet med babytøy i det minste;)

God lørdag folkens:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar