søndag 20. februar 2011

Latter = kongebra

Åh gud som vi lo igår - helt herlig!

Startet jo kvelden med en sinnsykt god middag, orket så vidt å bevege på meg etterpå - stappmett! Så dro vi avgårde bort til Latter i 20 tiden, showet startet kl 21. Kom inn og fikk oss noen gode plasser(er unummerert)!

Komikerene var:
1. Andre Jerman (konferansier)
2. Jonas Kinge Bergland (er lege i tillegg til komiker)
3. Sigrid Bonde Tusvik (fra sigrid søker kjæreste på tv)
4. Jonna Støme (fra barne-tv)

De var så sinnsykt flinke, vi lo og vi lo...og lo litt til! Lo så jeg grein:) Utrolig godt!

Dette anbefales på det sterkeste....de 4 skulle visst fra på en liten turne i Norge, vet ikke hvilke steder - men sjekk det opp. Det beste med det hele er at det koster bare 130 + 20 for tvungen yttertøyopphenging - men allikevel bare 150 kr for 2 timer med latter...herlig moro:)

Nå er jeg alene igjen og koser meg litt foran tv'n og pc'n. Skal prøve å få dytta denne kroppen på trening etterpå (siden jeg ikke gadd på fredag)!

Nydelig vær ute i Tigerstaden idag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar