mandag 14. februar 2011

Løpet kjørt???

Idag tidlig begynte jeg å spotte:(

Idag er det 2 uker siden inseminasjon, men bare 8 dager siden sist hcg-sprøyte...men allikevel prøvde jeg meg på en graviditetstest - og den var negativ (med en liten skyggestrek). Jeg har aldri hatt skyggestrek på de andre testene jeg har hatt (lyyyyyyyserosa)!

Men jeg vil tro at den skyggestreken er pga at det er bittelitt hcg igjen etter pregnylen....det sies jo at det tar 10 dager før den er ute av kroppen!

Så nå er alt bare megakjipt, og jeg er lei meg!!!! Skal dette ALDRI gå??????

2 kommentarer:

  1. Heisan! Vil bare ønske deg masse lykke til!! Første gangen jeg testet da jeg fant ut at jeg var gravid med jenta mi var det veldig svakt lyserosa, så er jo ikke sikkert alt håp er ute!! Et par dager senere var det en skikkelig strek der:))Klem fra Sunniva:))

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke prøvd hcg da, men jeg prøvde progesteronstøtte og selv da var testene helt blendahvite... Så lenge du ikke får skikkelig blødning og tester lyyyyserosa så er det jo fremdeles håp da!! Krysser fingre og tær og håper på sterkere farge de neste dagene!!! :)

    SvarSlett