torsdag 10. februar 2011

Kollektivtrafikken i Oslo når det er snø-kaos...

Idag var planen å trene rett etter jobb, hadde tidligvakt til og med. Satte meg på t-banen - men den kjørte aldri. Etter et par minutter får vi beskjed om at det er et problem is entrum så all t-banetrafikk står....MØKK! Gikk av og kom meg til en bussholdeplass, deretter måtte jeg bytte til en trikk og til en ny buss igjen...brukte langt over 1 time på å komme meg hjem:(

Så da gikk planen min i vasken, og jeg dro hjem istedetfor...så null trening idag allikevel. Trøster meg med at det blir skitur på både lørdag og søndag i helga:)

Etterpå skal jeg gå i butikken å kjøpe gulrøtter, så skal vi kose oss med det og dip ikveld + en film:)

Fortsatt ingen spotting;)

1 kommentar:

  1. Liker dette masse!! Jippi for null spotting :D
    Kos deg max i kveld da ;)

    SvarSlett