onsdag 23. februar 2011

Syklusdag 9

1 dag igjen til ny scanning - veldig spent. Det presser og gjør vondt i eggstokkene, så det er noe som skjer der inni. Spent på hvor mange follikler det er denne gangen:)
Det vil vise seg imorgen - har iallfall endel eggløsningssmerter om dagen.

Driver fortsatt å funderer på hva unnskyldningen skal være denne gangen pga sykemeldingen. Noen ideer? Sist gang skyldte jeg på at jeg fortsatt har en del vondt etter lapraskopien(operasjonen som jeg kalte det)! Hva skal jeg si denne gangen? Skal jeg si det en gang til, eller skal jeg si at jeg har halsbetennelse eller noe???
Denne gangen skal jeg også sykemeldes 2 uker, for å pøve om ro kan ha noe med at det ikke klaffer - har en veldig stressendes jobb. (ped leder på en småbarnsavdeling hvor det alltid er noen voksne borte)

Forslag mottas med takk:)

2 kommentarer:

  1. Jeg bruker i disse dager ryggen som unnskyldning. Fungerer greit det :-)

    LYKKE TIL!!! Krysser fingrene for deg og følger med deg!

    SvarSlett
  2. MÅ du si noe som helst da?? En kan vel være sykemeldt av alle mulige grunner uten at folk trenger å få vite hvorfor vel?? Kan du ikke bare si at det er privat da, om du må si noe??

    Jeg syns ikke noe om å måtte bruke hvite løgner i slike situasjoner for det kan slå tilbake på en selv senere, men om du er komfotabel med det så er det bare å kjøre på. Andre har uansett ikke noe med hvorfor du er sykemeldt!!

    Ønsker deg masse lykke til både med morgendagen og unnskyldningen du faller på!! :)

    SvarSlett