mandag 23. juli 2012

Rolig natt... endelig!

Småtassene er fortsatt inni magen - jippi!

Og har hatt en rolig natt... dryppet var ferdig kl 4.30, så var jo superspent. Men ingenting skjedde- fornøyd.

Så nå har de tatt ut den på armen min til dryppet også satser vi på at det blir noen rolige dager fremover:)

Fikk de til å lytte på babyene, siden jeg ikke har kjent noe til jenta siden igår morges...gutten har vært aktiv da. Men jeg har hele veien hatt 2 rolige småtasser inni der...men liker å få et par livstegn i løpet av døgnet iallfall...men begge hadde det bra og hjertene slo bra:)

Imorgen er jeg 31 uker ifølge IVF terminen, mitt første delmål siden jeg ble lagt inn. Neste mål er å klare det til neste onsdag, altså 1 august(både fordi da er jeg 32 uker + at det blir augustbarn)!! Time will tell:)

3 kommentarer:

  1. Så godt høre at du har hatt ei rolig natt. Håper det blir mange av dem fremover...
    Hva gjør du på sykehuset for å få btiden til å gå? Vet av erfaring at tiden går sent når man er innlagt.

    SvarSlett
  2. Så bra!
    Da fortsetter vi å håpe og 31 uker er ikke værst!
    Håper du har hatt en fin dag.
    Tenk at du har vært gravid i 31 uker, det er mange uker det :)

    SvarSlett
  3. Har faktisk hatt en del besøk...og frem til nå har tiden gått ganske fort. Men idag har jeg merket at dagen har vært laaang. Har jo dataen da. Og tv'n. Og bok. Og mobilen. Det holder det, enn så lenge.

    31 uker...helt utrolig eller hva Tina?:) Hadde jeg aldri trodd før jeg fikk den positive testen!!
    Håper du har hatt en fin dag også;)

    SvarSlett