tirsdag 24. juli 2012

31 uker - JIPPI:)

Da er første delmål nådd... hurray! Ikke hatt noe mer rier heller så dette ser lovende ut. Det eneste som er litt kjipt er de ørten gangene jeg må opp og tisse om nettene...sover maks 1 time om gangen...men sovner med en gang etterpå da! Så det er ikke det værste akkurat...så lenge vondtene holder seg unna:)

Har masse masse kynnere da... gjennom hele dagen...uansett hvordan jeg sitter/ligger i senga. Ubehagelig. Men ikke vondt!

En ting jeg merker idag etter å ha ligget /sittet i denne senga siden torsdag er at jeg begynner å stivne litt til...begynner å få vondt i ryggen og den ene hofta. Så dette kan jo bli gøy etterhvert siden jeg skal være her en stund...blir vel ikke akkurat bedre med tiden ifht at jeg ikke får røre så mye på meg!

Idag er det Greys + Privat Praksis. Noe å se frem til:)

1 kommentar:

  1. Har du fått deg tempurmadrass? Og snakket med fysioterapaut?

    SvarSlett