fredag 20. juli 2012

Lungemodningssprøyte

Takk for oppmuntringer

Nå fikk jeg akkurat lungemodningssprøyte - just in case! Får håpe den IKKE kommer til nytte Skal få sprøyte nr 2 imorgen på samme tid.
 
Akkurat pratet med overlegen her, og de måler livmorhalsen 1 gang i uka. HVIS alt er stabilt og fint så KUNNE det hende at jeg kunne bli sendt hjem etter uke 32. Men som hun sa, mest sannsynlig blir livmorhalsen bare kortere og kortere, det som er mest vanlig. + at de er mer forsiktige med meg både pga at gutten har hjertefeil + at jeg har diabetes.
 
Jenta sitter fortsatt i sete, og hvis fødsel setter igang før uke 34 så tar de keisersnitt. Jeg som har lyst å prøve å føde. Men hun jenta i magen er en stabeis, har sittet pal på rompa i over 2 mnd nå.
 
Så da er det bare å ta 1 dag av gangen....og knipe igjen:)

2 kommentarer:

  1. Ja, får håpe de holder seg der inne litt til :)

    hehe, de finner sine yndlingsposisjoner, førstemann lå med hodet ned hele veien, andremann trivdes absolutt best i seteleie, og tredjemann nå har stort sett lagt med hodet ned, men på sist kontroll lå hun plutselig med rompa ned, håper hun finner ut av at hun likte best å ha hodet ned istedet...:P

    SvarSlett
  2. Masse lykke til, skal bli spennende å følge deg fremover mot fødselen. Vi har termin på samme dag, men jeg regner jo med at du får før meg, men krysser fingrene for at det ikke blir på en stund enda.

    SvarSlett