søndag 1. juli 2012

28 uker - siste trimester

Det er ny måned, 1 juli, og jeg er endelig i 3 trimester- hurray!

Jeg har vært hjemme hos a mor et par dager, deilig å slappe av litt. Her hjemme gjør jeg altfor mye, som jeg ikke burde gjort...og sliter meg ut. Når man er borte så er det litt lettere å slappe av:)

Nå er det EM-finalen som står på i bakgrunn(for min del, men samboeren som er fotballgal følger spent med)!!

Ellers så går no dagan...men jeg har vært en del svimmel de siste dagene...utrolig ekkelt. Føles ut som om jeger full, og når jeg skulle legge meg igår kveld så snurret det så fælt at jeg måtte sette meg opp flere ganger før jeg til slutt sovnet. Det har fortsatt litt idag. Så gleder meg igrunn til onsdag og det er Riksendag igjen, så jeg kan forhøre meg litt! Men blir det værre innen da så ringer jeg selvfølgelig:)

Ellers så NYTER jeg spark og dult fra babyene, blir mer og mer liv...synes jeg. Vanskelig for andre å kjenne for da slutter de alltid- hehe:)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 28 uker..:)..

    Huff, ekkelt med sånn svimmelhet, håpe det ikke blir verre og at de vet hva det kommer av på riksen :)

    Hihi, sånn er det bestandig her også, masse spark så magen t.o.m hopper til tider, men så fort pappaen kommer med hånden er det heeeelt stille i magen..;) Stilleleken læres tydeligvis fort..:P

    SvarSlett