tirsdag 7. august 2012

Ikke så mye som skjer her fra denne kanten - og bra er det:)

Idag er det tirsdag og da er det 2 høydepunkter - runder ny uke + greys anatomy på kvelden;)

Nå er jeg spent på torsdagen, da er det ny UL av livmorhalsen...spent på hvordan den ligger an nå!

Jo, en ting som har kommet de siste dagene....som er VELDIG vondt - bekkenløsning! Au altså. Gjør vondt å komme ut og inn av senga, gå til do, rett og slett bevege meg. Må gjøre alt i slow motion. Jeg er bare veldig glad for at det ikke har kommet tidligere! For jeg skal holde ut dette. Maks 5 uker igjen!!

1 kommentar:

  1. Hei,kjekt å lese bloggen din -og høyre korleis det går med deg. Å ligge på sjukehus må vere noko av det kjedligaste som finst -men heldige du som ventar på noko so fantastisk!! Håper at ventetida di trass alt blir fin, og at smårollingane får vekse seg så store som muleg før dei blir født. Faren min var tvilling med ei jente, og farmora mi fekk 3 tvillingpar etter kvarandre. Desverre vil ikkje storken lande her på taket hos oss, og vi håpar kvar måned på positiv test:-)Kjem til å stikke innomm bloggen din kvar dag -så du må vere flink til å oppdatere :-) Klem frå Tulla

    SvarSlett