onsdag 1. august 2012

Brå oppvåkning idag tidlig...

Rundt 8-tiden hver dag kommer de inn for å ta blodprøver, og deretter kan jeg slumre til kl 9- da er det frokost. Idag bråvåknet jeg av at noen kom inn kl 8.05, og tenkte fort at nå er det blodprøver, men neida...jeg måtte bytte rom! Også så tidlig på morgenen da! Hun ene som har vært her litt lenger enn meg og var like langt som meg hadde født, så da hadde hun rett på enerommet, og det skulle hun selvfølgelig få:) Bare litt kjipt at de måtte ta det SÅÅÅÅÅ tidlig!!! Men men...

Så nå ligger jeg på et tomannsrom, men er alene enn så lenge. Er ganske så fullt i gangen nå, etter mange dager hvor det har vært veldig stille... så blir ikke overrasket om noen blir lagt inn på rommet her.

Har ikke hatt nett i hele dag, før NÅ. Jeg fikset det. Har prøvd og prøvd i hele dag, men ikke fått det til. Men nå funket det, vet ikke hva jeg gjorde da men...hehe. Samme det så lenge jeg har nett:)

Fikk beskjed om at imorgen ettermiddag så er det ny UL, både sjekk av barna ifht vekst og måling av livmorhalsen. Er superspent og gleder meg:)

1 kommentar:

  1. For et koselig blomsterhjørne, og herlige bilder! :)
    Godt du er på nett og enn så lenge alene :) Lykke til imorgen!

    SvarSlett