mandag 13. august 2012

+7 kg på 1 uke!!!!!!!!!!

Idag er jo den store veie-dagen på Riksen... og de siste dagene har jeg fått MYE vann i beina og ellers litt i kroppen...men fikk totalt sjokk når jeg sto på vekta i morges. På 1 uke har jeg gått opp 7 kg (og legger man til de 3 kg fra forrige uke så har jeg gått opp 10 kg på 2 uker). Er det rart det er tungt om dagen?????

En lege som kom inn og pratet med meg etterpå...så nå kommer de til å følge med nøye fremover ifht om dette er en begynnende svangerskapsforgiftning. Blodprøver hver dag fremover. Synes det er trygt og godt at de følger nøye med, og at jeg faktisk er innlagt. Akkurat nå gjør det meg ingenting.

Ny uke, og imorgen er jeg 34 uker. Akkurat år føler jeg at det er helt greit om de kommer snart. For bekkenløsning....fytti grisen så vondt. Helt avhengig av paracet for å overleve, og til og emd da er det shitvondt!!! Bra det ikke er lenge igjen:)

1 kommentar:

  1. oi, da begynner det å bli litt vann ja.. kjedelig å se vekta gå opp sånn, men du å gøy det er når alt det vannet plutselig er ute igjen! ;) Da er det litt ekstra gøy å gå på vekta igjen..:P

    Og så godt du blir fulgt så nøye opp, supert! :)

    Får du lov til å prøve på vaginal fødsel nå som du bikker 34. uke imorgen? Eller ser de det an med tanke på at jenta har/hadde navlestrengen mellom bena?..

    Når det kommer til bekkenløsningen har du all min sympati! Jeg hadde veldig ille bekkenløsning sist, men en uke etter fødsel var jeg helt fin igjen, så håper inderlig at du er like heldig! :)

    SvarSlett