onsdag 1. februar 2012

UL overstått

Idag har jeg hengt på Riksen hele dagen...

Først til jordmor, så til diabeteslegen(som var dansk- utrolig vanskelig å forstå...bra jeg har vært mye i danmark de siste 2 årene og forstår litt mer nå enn før)og helt til slutt var det UL!

Først tok hun utenpå magen.... og da var det 2 svarte hull der(eggposer) - Wuæh!!!!

Så tok hun innvendig og da var det bare 1 der...så det andre var noe annet ifølge hun. Men hun har ikke et så bra UL-apparat...så så ikke så veldig mye. Man så den sorte posen også så man at det var "noe" inni der. Ikke noe hjerte som banket heller, men det forventet hun ikke å se.

Så gleder meg veldig til ny UL om 2 uker(tirs 14- på Valentine) - for da skal vi på UL gjennom IVF klinikken og de har visstnok et mye bedre apparat:)

MEN så iallfall at det var noe der... ikke bare masse eggposer som jeg har sett de siste 2 årene på alle gyn.undersøkelsene mine! JIPPI for baby i magen:)

Også fikk jeg sykemelding i 2 uker - det skal bli godt å få slappet av og ta vare på meg selv litt nå....

4 kommentarer:

  1. Å så gøy! Blir spennende og få ett bedre UL-bilde på Riksen da ;)

    Så deilig at du ble sykemeldt, da kan du bare pleie deg selv og slappe av, det fortjener du! :)

    SvarSlett
  2. Regnet med at du fikk sykemelding. Slapp av, plei deg selv og din kjære og ta vare på deg selv. Håper formen kommer seg etterhvert. :)

    Blir nok en fin opplevelse om 2 uker, spiren utvikler seg så mye på disse to ukene.

    SvarSlett
  3. Hurra for ett stykk baby i magen. Blir nok godt med to uker fri nå.
    Ta vare på deg selv!
    Gleder meg til valentinesday jeg da, for en gangs skyld :)
    Klem

    SvarSlett
  4. "Først tok hun utenpå magen.... og da var det 2 svarte hull der(eggposer) - Wuæh!!!!"

    Ja, nå har vi svaret på det. Jeg tenkte med meg selv da jeg leste dette, at det kom til å dukke opp to ja.

    Gratulerer så masse med tvillinger i magen!!!!!

    SvarSlett