tirsdag 28. februar 2012

10 uker

25 % av svangerskapet er unnagjort.... av de opprinnelige 40 ukene! Men ettersom de to tassene her kommer til å komme en del før tiden...så har jeg jo egentlig unnagjort mer enn 25 %!!!

Idag er jeg 10 uker, og ifølge svangerskapsboka jeg har så bærer jeg nå på et forster...og ikke et embryo lenger! JIPPI:)

Skal henge på Riksen igjen imorgen...og skal spørre pent om jeg kan få UL så jeg kan få se tassene igjen:) Superspent!!!

Har lagt på meg + 2 kg disse 10 ukene... uff! Men så mye som jeg må spise for å holde kvalmen borte - så skjønner jeg jo det!!!

2 kommentarer:

  1. Wee, gratulerer med overgangen fra embryo til foster :)
    Krysser fingrene for at du får ultralyd i morgen :)

    SvarSlett
  2. To kilo på ti uker er jo ingenting, du bærer jo på tvillinger snuppa!! :-D
    Gleder oss til oppdatering og håper du får ultralyd :-)

    SvarSlett