mandag 6. februar 2012

Kjeder meg litt...

Det er fordelen med å jobbe...da går dagene veldig fort og man rekker ikke å kjede seg!

Nå har jeg bare vært sykemeldt i et par dager, og det tar litt tid å omstille seg. Men utrolig deilig å kunne ta den tid det trengs når jeg får kvalmebølger over meg, og absolutt føler meg veldig dårlig!!

Og så går dagene uendelig sakte frem mot neste tirsdag og tid for ny UL!!! Hvordan skal jeg få tiden til å fortere???

Jeg tenker at jeg er veldig glad for at jeg ikke har blødninger oppi alle mulige andre tanker om at dette ikke skal gå veien. Tenk på de som har blødninger i tillegg??? Stakkars sier jeg bare!! Jeg prøver hellerå nyte de signalene kroppen gir meg og at jeg roer meg da...(nyter ikke kvalmen så veldig da men)!

Og inne på et forum så var det en vogn-tråd i helga...og da fikk jeg litt hjertebank om at...uff... så mye å tenke på. Hvordan type vogn, hjul, bag osv... en ting jeg iallfall må tenke på er at vi bor i blokk uten heis og i 3 etg. Men heldigvis for at det er 7 mnd igjen å finne ut av alt på:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar