søndag 20. mars 2011

Tanteungen min fyller år:)

Helga har flydd, har ikke rukket å ta på dataen en gang siden fredag morgen...

Rett etter jobb på fredag så kom venninnen min fra Tønsberg, så dro vi ned til sentrum og møtte de andre før vi spiste på Peoples. God mat:) Også var det jo konserten etterpå da, utrolig bra, og moro å se på - jeg elsker lyden av instrumenter. Og her var det jo mange av de:) Bo Kaspers Orkester en fredagskveld er å anbefale:)

Lørdag morgen sto jeg og venninne min opp tidlig (?) 9.30 og spiste og kom oss avgårde opp til Frognerseteren. Her skulle det akes - og så gøy det var. Brukte ca 10-15 min ned og 20-25 min opp igjen med venting på banen osv. Fant ut at det er lurest å komme dit enda tidligere, fordi det ble sinnsykt MYE folk etterhvert iakebakken, og mye sukkersnø i løypa.

Var hjemme igjen i 17 tiden - også dro jeg og hentet en bil vi skal låne for å kjøre til bursdag imorgen. Og igjen så minte det meg på hvorfor vi ikke har bil i Oslo, for kjørte rundt i minst 30 min før jeg fant en parkeringsplass! Kjipt på en lørdagskveld. Vel hjemme igjen hadde de andre lagd middag - Risotto! NAM:) Så en runde Scrabble - jeg VANT:) Og farmen ble sett!

Nå er det snart frokost og deretter kjøre 1 times tid til bursdagsfeiring for verdens søteste - nemlig tanteungen min:)

Puh, helga har gått så fort - men hatt det gøy!

Er på syklusdag 8 og ferdig med pergoen igår - nå er det bare de progynovatablettene som skal taes frem til ins.dagen. Imorgen etter jobb er det gyn.time! SPENT:)

Håper alle andre har hatt en superbra helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar