mandag 21. mars 2011

Scanning syklusdag 9

Idag var jeg på scanning etter jobb - hos enda en ny gynekolog. På det nye kontoret jeg går til (etter Blakstad) så har jeg vært innom 4 ulike gynekologer.

Uansett - scanningen var litt småkjip. Slimhinnen var veldig tynn slik som sist gang (har tydeligvis ikke hjulpet de progynova tablettene), var bare 3,5 mm. Jeg hadde en follikkel på høyre side på 15 mm og på vestre siden hadde jeg en på 15 mm, en på 14 mm og en på 12 mm. Spennende:)

Får håpe at de progynova tablettene hjelper mer på... frem mot inseminasjonsdatoen. Skal ta pregnyl også, det gjør jo susen. Den skal jeg sette på onsdag kveld og på fredag blir det den 11 inseminasjonen min! Og kanskje den siste??? Hvis det ikke funker denne gangen så tar jeg minst en måneds pause (pga påske og at jeg er psukisk sliten av alt dette)....

Kjenner at jeg er ganske motløs og at jeg absolutt ikke har trua, så greit å vite at jeg tar en pause egentlig. Og kanskje bare venter på oppstart på Riksen til høsten. Dette tar på så sinnsykt i hodet og tanker!

Men gleder meg masse masse til marokkotur - avreise lørdag 2 april! Bade, slappe av og kose oss - kanskje det er det som skal til for at spiren skal sette seg fast!!!:)

1 kommentar: