lørdag 5. mars 2011

100 000 mennesker i Kollen

Idag tidlig kom moren min, mannen hennes, søstera mi og tanteungen min inn til Oslo og parkerte her hvor jeg bor. De kom fort inn på en tissepause før vi begynte turen mot Frognerseteren. Og det var MANGE flere mennsker enn forrige søndag når jeg var der oppe. Gud a meg:) Men det gikk forsåvidt radig oppover med litt dytting og stå tett i tett i nesten 1 time på t-banen. Når vi kom opp dit var det så sinnsykt mange mennesker der, fant nesten ikke noe plass. Til slutt fant vi oss en sitteplass i skyggen, med litt utsikt, så vi fikk sett johaug gå foran hele 2 ganger når hun passerte:)

Når 3-mila var over dro en del mennesker med en gang, så da forflyttet vi oss i sola og koste oss med kakao og boller jeg bakte igår, NAM:)

Hjem igjen sto vi som sild i tønne 1 time på t-banen, og var hjemme igjen litt over kl 16.

Nå må jeg skynde meg, for skal videre til Eidsvoll og bursdagfest. Men jeg kan jo ikke drikke noe som helst annet enn brus, pga at jeg er midt i "rugetiden";)

God lørdag og god helg folkens:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar