torsdag 17. mars 2011

Syklusdag 5

Hu hei hvordan dagene går unna - er så sliten som fy så etter jobb ligger jeg som slakt på sofaen frem til jeg skal sove. Er absolutt ikke i form, fortsatt like tett, men presser meg på jobb(siden jeg er så mye borte ellers)! Godt det snart er helg!

Imorgen kommer en venninne på besøk for helgen - og vi (og flere) skal på Bo Kaspers Orkester konsert på Rockefeller imorgen + ut å spise. Blir kos!

Lørdag er planen å dra til Korketrekkeren for å ake - men fant ut først idag at det vm i skiskyting oppe i Holmenkollen - så må finne ut av om det er oppe i akebakken eller ikke:)

Har funnet ut at jeg bare tar et par egenmeldingsdager neste uke - og forteller det til sjefen. Men at jeg gir en annen grunn(en eller annen sykdom) til kollegaene. Fordi jeg føler det er lettere for kollegaer å "svelge" at jeg er syk enn å få enda en sykemelding i fleisen å ikke vite hvorfor. (kommer jo sikkert mest sannsynlig til å komme flere sykemeldinger fremover hvis det aldri klaffer med denne spiren!

Jaja - som mamma sa. Hvis folk spør så kan jeg jo svare: Ingen som har lyst å være i mine sko! Har jo mye mer lyst å bli gravid og være på jobb, enn å drive på med dette uendelige prosjektet her.

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere får en toppers helg! Kos dere masse og måtte dere få masse sol og herlig vår-vær!
    Våren er kommet for fullt og kanskje dette hjelper på for oss som sliter med å få en spire i magen, håper og tror at sola kan være løsningen ;o)

    SvarSlett