torsdag 24. mars 2011

Atter en busstur!

Da har jeg satt meg på bussen - IGJEN. Har faktisk ikke peiling på hvor mange ganger jeg har tatt bussen, men i løpet av disse 11 forsøkene har jeg sikkert tatt 80 % buss pga at det er mye billigere. Spesielt etter at jeg fyllte 26 år for da får jeg ikke ungdomsbilletter på widerø lenger:(

MEN som sagt så er dette kanskje den siste turen - iallfall på en stund. Så jeg får "nyte" det så godt jeg kan. HVIS det blir noe mer købenturer så blir det iallfall ikke før nærmere juni.

Ikveld lagde vi tacogryte til middag - utrolig godt. Var jo som taco igrunn. Hadde guacamole, rømme, nachochips og salat ved siden av. NAM NAM:)

Er litt nervød ifht slimhinna som var så tynn, tror den fortsatt er veldig tynn for det er absolutt NULL eggløsningsslim. Og jeg pleier alltid å ha en god del. Så blir bra for kroppen med noen måneder uten hormoner og få komme i gjenge igjen.

Håper jeg får meg et par timers søvn i natt på en humpete busstur! Natta folkens:)

4 kommentarer:

  1. Klemmer til deg..

    Sier ikke lykke til for det har jeg sagt hver gang det ikke har gått, denne gangen får det bare gå som det går, og så får du nyyyyte påsken...
    (tenker vi lurer egga dine med den tankegangen ja!!) :)

    SvarSlett
  2. Det er bra Tina!

    Denne gangen har jeg igrunn ikke noe forhåpninger i det hele tatt. Tror ikke det kommer til å klaffe og dermed kommer jeg heller ikke til å bli så skuffet(tror jeg). Skal tenke minst mulig på dette her og glede meg til ferie og påsken som kommer rundt hjørnet. Nå er jo våren i gang og det er herlig ute, må nyte det istedetfor:)

    SvarSlett
  3. Huff, så slitsomt med disse bussturene. Jeg trur jeg skal ta buss selv neste gang. Iallefall en av veiene. Om å gjøre å spare litt siden jeg ikke vet hvor mange turer jeg kommer til å ende opp med til slutt. Hvilket busselskap bruker du?
    Har sjekket med flere. Men finner ikke ut om det er internett på dem. Jeg vet du har sagt at det er det på den du tar.

    Jeg klarer ikke å la være å ønske deg at det klaffer på denne turen jeg. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Ønskemor: Sparer masse på busstur hvis man ikke får tak i billigbilletter fra norwegian. Men det gjør man jo sjelden når man må bestille billetten rett før avreise:) Jeg bruker både swebus og gobybus. Det er gratis internett på begge bussene. MEN på swebus er det kontakter ved hvert sete så man kan lade pc'en, det er det IKKE på gobybus. Swebus pleier å ligge litt dyrere enn gobybus, men er det kanskje verdt det for å få strøm til dataen?? Jeg tok gobybus igår og etter 2 timer var jo dataen død, fortsatt 7 timer igjen på bussen etter det...hehe!

    Takk for lykkeønskninger - men vet ærlig talt ikke om det funker. Men men tar det med meg på veien:)

    SvarSlett