lørdag 19. februar 2011

Vaske, tørke, suge!!!!

Støvsuge altså:) Jeg har vasket leiligheten idag, til den kjære mammaen min kommer på besøk. Kan jo ikke være hybelkaniner i krokene da;)

Det ble INGEN kino - visste jo igrunn det. Men dro med ei venninne til en annen venninne - som akkurat har kjøpt seg leilighet. Et opp-pussingsobjekt. Familien hennes kom mens vi var der og de skulle begynne idag og jobbe hele helga med å....ja ALT! Skikkelig gammel og nedslitt leilighet, men med stort potensiale. Så det blir veldig fint der når de er ferdige:)

(litt glad jeg kunne unnskylde meg med å dra for å handle inn mat og vaske leiligheten - kjente at jeg ikke hadde ork til å begynne å hjelpe til der akkurat)

Ikveld blir det marinert indrefilet av svin, ovnsbakte poteter og ovnsbakte grønnsaker. NAM! Håper det faller i smak for oss begge:)

OOOOOOOOOOOOOG jeg er klar for å le, så vær så snill å la de komikerne være flinke ikveld! Jeg er klar!

God lørdag videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar