fredag 25. februar 2011

Man kjenner sin egen kropp best!

Når jeg ringte CFC igår etter scanningen fikk jeg EGENTLIG beskjed om å sette eggløsningssprøyta igår kveld og være der lørdag morgen. Klok av skade så har jeg vært med på en del etter 10 forsøk, og har sett at hvis jeg setter eggl.sprøyta når folliklene er såpass store som 20 mm så kommer eggløsningen etter ca 24 timer - og ikke 36. De har alltid vært sprukket når jeg har vært til inseminasjon!

Så jeg sendte de en mail og sa ifra om at jeg heller ville sette eggl.sprøyta igår på dagen og komme idag ettermiddag = og det var greit for dem.

Jeg er ganske sikker på at de kommer til å være sprekt/sprekker når jeg er til inseminasjon kl 17.15 idag - spent på å se om jeg har rett eller ikke:)

Magefølelsen min er som oftest rett, iallfall når det kommer til dette - for jeg har ikke hørt på kroppen alle gangene og bare hørt på de beskjedene jeg har fått fra CFC - også har det vært helt feil noen ganger.

Nå sitter jeg og humper på bussen til Køben igjen da, SWEBUS denne gangen - og her har de både internett og strømuttak:) Det blir nattbussen hjem igjen til Oslo kl 21.20 - og fremme i Oslo kl 5.40. Dette blir en slitsom tur!

Jeg sliter fortsatt med en stor vond klump i magen pga at jeg er sykemeldt - IGJEN. Så jeg har bestemt meg for å fortelle det til sjefen når jeg kommer tilbake etter sykemedlingen, og håper at jeg får det litt bedre med meg selv da:)

2 kommentarer:

  1. Luksusbuss du reiser med som har både strøm og inteernett :o)
    Håper det gikk greit for deg i dag under insemineringen. Her gikk det iallefall flott. :D

    Klem fra Tuppen.

    PS! god tur hjem.

    SvarSlett