fredag 25. februar 2011

11 forsøket utført!

Ja, nå har jeg akkurat satt meg på bussen igjen, og skal humpe tilbake til Oslo i løpet av natten - jeg gruer meg! Det er så sinnsykt slitsomt - og jeg er allerede veldig sliten etter bussen hit tidligere idag. Ser ikke ut som det blir så mange på bussen da, og det er jo bra - for jeg er helt avhengig av å ha et dobbeltsete for meg selv hvis jeg skal få sovet noe i det hele tatt:)

Kom til Køben kl 16 og dro rett til CFC med 5A-bussen. Måtte kjøpe meg et nytt klippekort siden jeg brukte opp det forrige sist gang. Det er jo MYE billigere med klippekort (140 kr for 10 klipp kontra 24 kr for et klipp), så da tenkte jeg at jeg heller gledelig taper de pengene hvis det ikke blir nødvendig med noe ny købentur:)

Kom inn litt over kl 17, til en utrolig hyggelig mann. Aldri sett han før, men nå har jeg heller aldri vært der på ettermiddagene + at de er blitt flere mennesker der etter at de har utvidet. Marianne (sykepleieren) var som alltid der:) Han fyren her het Stig(tror jeg), og tok seg tid til å prate litt, noe som er ganske uvanlig der - de pleier å haste ut før de nesten har gjort jobben. Når han var ferdig så spurte jeg "ferdig allerede?" og da svarte han at her går det nok fortere enn hjemme. HAHA - tørr humor. Da måtte jeg le godt:) 30 millioner sædceller ble spruta inn i meg ved hjelp av den lange kanylen - og nå håper jeg og ber på mine knær at de finner gull-egget som er inni der:)

Donor: 181 høy, blondt hår og blå øyne!

Har kjent masse vondter og det driver å sprekker inni der - men det er jo så mange som skal sprekke så har ikke helt anelse på om det er ferdig enda. Han Stig!?! kunne heller ikke se det, han sa at det egentlig er umulig å se om man har hatt eggløsning - pga at rett etter at egget er sluppet ut så fylles de folliklene med væske. Rart - for flere ganger når jeg har vært der så har de fortalt meg at eggløsningen allerede har vært. Vet ikke hva jeg skal tro jeg:) MEN uansett, godsakene lever opptil 72 timer og innen da så har nok alle eggene blitt sluppet:)

Tvi tvi - og håper samtidig ole lukkøye kommer til meg ikveld:)

4 kommentarer:

  1. Morsomt at vi har gjort det samme dag, med bare 1,5 timers mellomrom. Jeg håper og tror at det går veien for oss nå. Sov godt. Klem fra Tuppen

    SvarSlett
  2. Ja, det blir spennede både for den ene og den andre. Jeg kan snart ikke få gjort annet her, for jeg sitter og krysser fingre og tær hele tiden.

    SvarSlett
  3. Tuppen og lillemor: Får håpe vi begge får en fulltreffer denne måneden da:) Spennende:) Masse lykke til!

    SvarSlett
  4. Ønskemor: hehe, nå måtte jeg le litt - kanskje jeg har vært litt slapp på den kryssinga siden jeg har gjort andre ting under rugeperioden?:) Får kapitulere og krysse både fingre og bein denne gangen jeg:)

    SvarSlett