mandag 7. februar 2011

Spysjuken går i barnehagen...blæh!

Idag under lunsjen begynte 2 av ungene å spy... med bare 5 minutters mellomrom.

Og på den andre småbarnsavdelingen er 4 stk sendt hjem pga spysjuken.

BLÆH!

Nå er det personalmøte resten av kvelden...så jeg skal oppdatere senere ikveld:)


EDIT:
Nå er jeg hjemme fra kveldsmøte og jeg er trøtt - og lei.

For tror ikke det klaffet denne gangen heller:( Ikveld har jeg begynt å spotte...brunt... bare 1 uke etter inseminasjon. Det er så dårlig gjort, og iallfall den spottingen. Den tar ifra meg den neste uken hvor jeg kunne hatt håp om at det hadde klaffet- men nå er det bare kjipt å gå å vente på mensen.

OG jeg blir jo trydeligvis smitta av alt som er på jobb, så nå er jeg skikkelig pessimistisk og kommer sikkert til å få spysjuka - IGJEN!!!

What a life:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar