tirsdag 5. juli 2011

Maaaaaasse el-slim...

Jadda, et litt ekkelt tema, men dette er jo en blogg om å prøve å bli gravid - så da får det bare gå sin gang...

Virker som om kroppen er tilbake i sitt ess - etter 4 pergokurer på rappen fra desember til mars så ha kroppen vært "uttørket" på el-slim. Men denne gangen her har det vært masse masse og i over 1 uke...helt sinnsykt! Men det er bra det er i tipp topp stand før jeg igjen skal begynne på hormoner om ca 1 måned! Wee!

Ellers henger fortsatt viruset igjen i meg, og jeg er ikke helt i hundre om dagen.

Og vi har flyttet, så vært helt utslitt.

Idag skrudde vi opp spisebordet, og jeg har gjort NOE FEIL når jeg løftet, så nå har ryggen låst seg, klarer ikke bevege meg nesten. Så år se hvordan det går utover natta eller om det må bli enda en tur til legevakta - I hope NOT!

Uheldige meg:(

2 kommentarer:

  1. Hurra for masse el-slim! :D
    Synd å høre at formen din ikke er helt på topp, men det blir forhåpentligvis bedre om ikke så alt for lenge. Masse god bedring. :)

    SvarSlett
  2. Slim er bra :)
    Høres vondt ut med den ryggen, og når formen ikke er bra heller, så er det ekstra dumt :(
    Masse god bedring til deg!

    SvarSlett