mandag 18. juli 2011

JIPPI - MENSEN:)

På den ene siden er jeg kjempeglad - for endelig er mensen her. Startet igår og tidlig idag morges kom de intense smertene. På den andre siden HATER jeg å få mensen pga de sinnsyke vonde smertene - går ikke an å forklare hvor vondt det er hvis man ikke har slike smerter selv. Vrisr seg og bukter seg, og ikke snakk om at jeg fikk sovnet igjen. Har allerede tatt 3 gram smertestillende, og har bare 2 smertestillende jeg kan ta før jeg går over grensa på 4 gram i døgnet. Jeg tar alltid mer den dagen mensen bryter ut for fullt, tar sikkert bortimot 5-6 gram - way too much!

Uansett - ringte Riksen istad, satt 30 min i kø og skulle akkurat til å legge på da de endelig tok den! Så skal starte med spray 10 august, og får alt i posten om et par dager. Også skal vi inn til informasjonsmøte i slutten av august før sprøytestart. Og mest sannsynlig uttak i uke 36!

Så slik er ståa hos meg akkurat nå;)

Har 3 dager til med jobb (til og med onsdag) før jeg tar 1 uke og 2 dager ferie - altfor lite??? Sier du det du. Angrer som en hund på at jeg ikke tok mer ferie. Kommer nok mest sannsynlig ta en uke i september til hellas eller noe etter forsøket - hvis det lar seg gjøre:)

God blå'mandag alle i hopa, eller god feriemandag til de som har det:)

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja vi blir litt rare i dette gamet her...jeg kjenner meg så igjen, venter på mensen sjøl, etter å ha brukt Primolut for å slippe mensen på ferie :) Jeg skal ikke ringe inn mens før i august, jeg da... Gratulerer med datoer å forholde seg til *hurra*

    SvarSlett
  2. Du angrer nok nå på at du ikke tok mer ferie, men trøst deg med at du fortsatt har flere uker tilgode og kan ta ferie mot høsten eller juletider når andre ikke kan ta ferie. ;)

    SvarSlett