onsdag 13. juli 2011

Øre-Nese-Hals spesialist idag

Har fortsatt veldig vondt i halsen etter snart 2 måneder, så var hos spesialist idag tidlig. Han kunne ikke for sikkert si hva det var, men trodde det var en betennt kjertel. Så han satte meg på pencillin kur i 1 uke(fytti og de pillene smaker dritt), og hvis det ikke går over skal jeg sendes til røngten av halsen om et par uker!

For noe møl - dritt lei av å ikke bli frisk!

Ellers er det veldig koselig (og litt kjedelig) å jobbe i sommerbarnehage. Veldig lite å gjøre...

Igår fikk onkelen min en ny datter, og det kom ikke som noen overraskelse - for i min familie kommer det bare jenter. Av ca 15 barnebarn og 5 oldebarn er det 1 gutt tilsammen. Så gode odds for at jeg får en jente hvis det noen gang kommer en liten knert;)

Jeg venter og venter på mensen, den kommer innen en ukes tid - weeeeee;)

2 kommentarer: