lørdag 16. juli 2011

Harry-tur på lørdag:)

I sommer låner jeg bilen til moren min (som er i spania i 3 uker) - og jeg elsker å ha bil. Har ønsket å kjøpe meg bil lenge nå men pga null parkeringsplasser der vi har bodd så har ikke det vært aktuelt. Men nå har vi parkeringsmuløigheter der vi bor nå, så til høsten blir det BIL:) Håper jeg!

Uansett, på lørdag dro jeg på harrytur, og med bil er det jo ingen hinder for hvor mye man kan kjøpe... og idag handlet jeg for 1800 kr på matbutikken(svenske kroner) - dyreste matregninga jeg noen gang har hatt! Men jeg koste meg:)

Kjenner masse murringer om dagen, så mensen er like rundthjørnet - jippi! Gleder meg til å ringe inn til uka og få informasjon og få resepter i posten - for da er det bevis for at vi er igang igjen;)

God helg alle sammen!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar