tirsdag 28. juni 2011

Hangler fortsatt...

Er sykemeldt denne uka, og jeg blir så utrolig rastløs...

Men vet at det er godt for meg, for hangler fortsatt...vondt i halsen og null energi. Skyssesyke-blodprøva var negativ - så det var jo kjempebra. Men hvorfor blir jeg aldri frisk??

De siste 3 syklusene har jeg hatt ganske lang syklus - på hele 35-36 dager. Men nå kjennes det virkelig ut som at eggløsning er i anmarsj, og idag er jeg på s.dag 12. Jaja, gjør ingenting det, da blir bare IVF tidligere enn forventet. JIPPI!

Kanskje det er alle disse hormonene jeg har stappet i meg det siste året i forbindelse med forsøk - og at jeg nå har hatt en pause siden mars - som gjør at immunforsvaret mitt er dårlig og at jeg ikke blir frisk?? Who knows.

Ikveld er det sofaen for meg selv og "fruene":)

2 kommentarer:

  1. Enda godt det ikke var kyssesyka da. Håper formen blir bedre etterhvert, for det er innmari slitsomt å hangle over lang tid.

    Masse god bedring til deg. :)

    SvarSlett
  2. Kan det være allergi da? Er ikke alltid det slår ut på tester, men om du ikke har prøvd allergimedisin, så anbefaler jeg at du gjør det :) Jeg fikk beskjed av legen om å prøve det for et par år siden, selvom alle testene var negative - han sa at dersom allergimedisin hjelper, så er det allergi. De kan bare teste for et visst antall allergener, men mange reagerer på ting de ikke kan teste for... God bedring!

    SvarSlett