fredag 24. juni 2011

Regnefeil?

Stusset litt på antall inseminasjoner jeg har skrevet at jeg har hatt tilsammen på profilen min her inne....så da begynte jeg likesågodt å regne på det.

Hadde 6 inseminasjoner på rappen før jeg hadde 1 lavstimulert IVF. Deretter hadde jeg en inseminasjon et par måneder etter IVF'en. Så hadde jeg en lapraskopi. Deretter 4 inseminasjoner på rappen.

Det vil si at jeg tilsammen har hatt 11 inseminasjoner og 1 IVF = null baby!

At jeg har hatt krefter til dette er meg uant om hvorfor, men alle er vel gjennomført, og alle inseminasjonene har jeg hatt neste 2-4 follikler.

Så det er nok den endometriosen som er noe herk.

Gleder meg så sinnsykt mye til å sette igang igjen med hormoner(kanskje ikke akkurat det jeg gleder meg til da) i august og IVF i september.

NÅ skal det bli en liten baby snart - det har nemlig jeg bestemt!

1 kommentar:

  1. Jepp, i løpet av høsten blir det stor mage og spennende tider :)

    SvarSlett