torsdag 9. juni 2011

Århus

Ja, da er det en evighet siden jeg skrev her inne sist da - denne uka har gått i hundre, vært noe etter jobb hver bidige dag! Puh. Nå gleder jeg meg til å slappe av i helgen(langhelg til og med) - i ÅRHUS!

Reiser imorgen rett etter jobb med ryanair, og skal besøke en venninne! Gleder meg!

Forrige helg var jeg på Sjoa og raftet - moro moro moro:) Anbefales. Jeg er egentlig litt pysete når det kommer til ting jeg ikke har kontroll over - og var veldig nervøs - men det var kjempegøy(og jeg falt ikke uti)!

Denne uken har jeg besøkt en venninne, vært på helaften med samboeren(tapas og kino), bydelsfest - tapas der og gitt, sommerfest i barnehagen, røngten av håndleddet, møte i banken og skrevet under på lånepapirene + jobbet 100%. SLITEN.NO

Jeg teller ned dagene til mensen kommer, slik at jeg kan ringe Riksen igjen, og kan vite mer eksakt når jeg begynner på hormoner i august og får en mer eksakt dato for oppstart....spent:)

God pise alle i hopa:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar