mandag 31. oktober 2011

VERK!

Ugg... på søndag merket jeg at det begynte å komme en del verk fra navlen, og det kom bare mer og mer....tynt og gult! Hele navlen var full, æsj!

Idag tidlig ringte jeg Ullevål forå høre om dette er vanlig(der jeg tok lapraskopien) - jeg hadde IKKE noe verk ifjor. Redd for infeksjon. Men fikk beskjed om at det var vanlig, men måtte passe på ifht om jeg får feber, om såret blir mye verre/vondere/rødere/ømmere osv...og at verket skulle gi seg innen et par dager. Vært på apoteket og kjøpt pyrisept idag, rense navlen med:)

Ellers er det tilbake på jobb igjen imorgen, attpåtil tidligvakt:) Går nok greit det, eneste jeg kjenner er vondt er å bøye meg ned, for da "bøyer" jeg navlen...og det er ikke godt!

Jeg tripper og tripper og HÅPER på mensen. Er ganske kjipt å ikke vite om den kommer tidsnok til at jeg får til et forsøk før jul eller ikke(vanligvis har jeg full kontroll, men etter IVF forsøket nå vet jeg ikke hvor lang syklusen er - er idag på syklusdag 32, så i normalen burde mensen komme innen et par dager) Krysser fingrene HARDT!!!!

Siste episode på SV1 med "Barn til varje pris?" gikk idag, og det var litt vemodig. Har sittet pal hver mandag kl 20 de siste 6 mandagene, og hva skal jeg nå se på neste mandag kl 20??? Utrolig bra program:)

7 kommentarer:

  1. Håper feberen holder seg unna deg, og at du slipper unna med "bare litt gugge".

    Krysser fingrene sammen med deg for at mensen kommer når den skal og at dere rekker et forsøk før jul :D

    Fikk ikke med oss programmet fordi vi prioriterte å se "Ønskemor" på NRK og programmet PULS. Ser "barn til varje pris?" på nett-tv nå i kveld. Et fantastisk bra program, som kom i alt for få episoder! Kjipt...

    SvarSlett
  2. Jeg har satt "barn til varje pris" på opptak jeg. Men har du ikke sett Puls i dag? Der er jo jeg: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/799650/

    SvarSlett
  3. JENter: når jeg gikk inn i Bloggeland etter programmet kl 20 så fant jeg fort ut av hva jeg hadde gått glipp av- men var jo superenkelt å vrylje på linken, og Jeg har sett puls på nett tv. UTrolig bra at de sender et norskt program rundt denne problemstillingen også:)

    VEldig tøft gjort ønskemor:)

    SvarSlett
  4. TRykke på linken skulle det stå;)

    SvarSlett
  5. Jeg vil bare anbefale Brulidine krem i stedet for Pyrisept ;-) Jeg hadde en alvorlig betennelse i navlen når jeg hadde piercing der, og på to dager var hele greia helt bra - piercingstudioet hadde aldri sett en så ille betennelse før...Vask først med Klorhexidin og så ta på masse Brulidine og sett en plasterlapp over sånn at ikke kremen blir gnidd av i klærne :) God bedring!

    SvarSlett
  6. I am really impressed with your writing skills as well as with
    the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you
    customize it yourself? Either way keep up the excellent quality writing,
    it's rare to see a nice blog like this one nowadays.
    Review my page - transfer news football real madrid

    SvarSlett
  7. Hi! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this. I will forward this post to him. Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!
    My blog - perfumes baratos

    SvarSlett