torsdag 20. oktober 2011

6 dager igjen til operasjon...

Neste onsdag er dagen....

og jeg gleder meg fordi:

hvis (noe jeg tror at det er) endometriosen er tilbake så kan det fjernes igjen
denne gangen er det en ERFAREN kirurg som skal gjøre operasjonen
jeg skal ha IVF rett etterpå, så da er jo sjansen ganske stor....håper jeg

gruer meg fordi:

sist gang var første gang i narkose, men nå vet jeg hva jeg går til
hadde veldig vondt i ganske mange dager etter operasjonen

MEN alt av mest gleder jeg meg selvfølgelig! Kanskje jeg kan få verdens beste nyttårsgave???!?!?!?!

Jeg teller ned dagene mens jeg venter 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 tata....

4 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for verdens flotteste nyttårsgave, at operasjonen går bra og at du slipper unna med minimalt med smerter. :)

    SvarSlett
  2. Krysser fingre og tær for at du lykkes nå :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk jenter:)

    SvarSlett
  4. Ja, var ganske overrasket over at timen ble servert så kjapt! Men vi er fornøyd med det altså ;)
    Lover å skrive et fyldig innlegg etter inngrepet. Er ganske fortvilende når man googler noe, for så å ikke få noen fornuftige treff. Det skal i allefall vi endre på. :)

    God helg til deg også. :)

    SvarSlett