onsdag 5. oktober 2011

Hverdagen....

Full jobb igjen - og dagene flyr avgårde.

Fått takst på bilen som er kræsja, 45 000 kr (11 000 kr mer enn jeg ga for bilen)! Ikke værst:)

Er utålmodig ifht å få time til lapraskopi, det beste hadde jo vært å fått det nå innen et par uker sånn at det er gjort rett før nytt forsøk - men det er vel å håpe på litt for mye. Så da er det en avgjørelse jeg må ta da, om jeg skal vente med nytt uttak til etter jeg har tatt ny lap. Men jeg får se:)

Igår var det Greys og Privat Praksis på tv, skikkelig bra tirsdagskveld i sofaen...

Er alene hjemme fra imorgen og til søndag, og jeg har absolutt null planer - litt deilig, men kanksje også litt kjedelig?? Eneste planen er at jeg må forberede et par spinningsanger til praten/intervjuet jeg skal ha på mandag ifht å være vikar til spinningtimer:)

Jeg er utålmodig - jeg har lyst på barn:)

2 kommentarer:

  1. Ikke værst å få så bra takst på bilen! :D Er vel penger som kommer godt med i disse prøvetider.

    Skjønner veldig godt at du er utålmodig, for du er jaggu ikke den eneste. Tror utålmodighet er noe som er felles for alle oss prøvere som må ha hjelp fra legen til å lage barn. Ting føles som det går i sirup til tider, mens andre ganger bare flyr tiden avgårde.

    Krysser fingrene for at spiren sitter om ikke så alt for lenge. :)

    SvarSlett
  2. Så deilig å få en slik takst på bilen da! :)

    Skjønner godt du er utolmodig, er det selv enda vi akuratt er ferdig med frys, hehe
    Tålmodigheten er den største prøven vår, er det noe vi blir utrolig flinke til er det å vente i allefall :p

    Krysser fingrene for at den lille sitter om ikke alt for lenge ! ;)

    Klem

    SvarSlett