onsdag 12. oktober 2011

Åhhhhhhhhhh...

Irritert - irritert - irritert!!!!

Var jo hos legen for 2 uker siden som skrev henvisning til ny lapraskopi, og etter 1 uke ringte jeg for å høre at den var mottatt. Det var den IKKE. Har ringt frem og tilbake med riksen (som sendte den) og ullevål (som skal motta den)! Har hele tiden abre fått beskjed om å la det gå et par dager til. Ringte igjen idag (etter 2 uker som sagt) og den var fortsatt IKKE mottatt. Så da skulle sekretæren på Riksen ta en kopi og sende med internposten, da skal den være fremme imorgen. Deretter skal den vurderes av lege på Ullevål og SÅ blir jeg satt opp på time....

Har satt meg opp på Ringelista da, for kjappere time!!!!

MEN må nok se veeeeeldig langt etter å få tatt en lapraskopi i løpet av slutten av oktober (som jeg hadde fått hadde de mottatt den i forrige uke ifølge hun på Ullevål) DRIT!

Krysser fingrene suuuuuuperhardt for at det ordner seg... Men da må jeg igrunn egentlig få en time til lap innen 2 uker (før mensen kommer)! Kjenner at eggløsning er på vei, og da tar det jo ca 15 dager til mensen er på plass - det skal holde hardt det her:)

Iallfall hvis jeg skal få til å få lap FØR uttak i uke 50 - hvis ikke må jeg kanskje utsette uttak med 1 måned - og det vil jeg jo IKKE!

Men over til noe annet.....var jo på et intervju på mandag ifht å bli spinninginstruktør igjen, og imorgen skal jeg ha min første spinningtime på 3-4 år:) Spent, og gleder meg masse:)

Ha en flott dag i det nydelige været( iallfall i Oslo)!!!

1 kommentar:

  1. Skjønner veldig godt at du er irritert! men gjør det samme som deg, krysser fingrene og håper på det beste :)

    SvarSlett